Szkolenie: Walka o umocnienia / walka w umocnieniach.
13 kwietnia 2018

Runowo w ogniu!

Zapraszamy na imprezę airsoftową - Runowo w ogniu!

To kilkugodzinna symulacja militarna z użyciem replik ASG. Wydarzenie odbędzie się na poligonie szkoleniowym ASG Runowo gdzie przygotowaliśmy kompleks 6 treningowych budynków w stylizacji terenu zurbanizowanego (liczne zasłony, umocnienia, wraki samochodów, przyczep kempingowych…) oraz umocnień ziemnych. Nasz kompleks transzei jest na tyle rozbudowany, że pozwala na walkę wewnątrz umocnień! Na użytek graczy podczas rozgrywki zostanie przekazany zestaw replik zmodyfikowanych przez HPAirsoft.eu na zasilanie sprężonym powietrzem (dwie repliki WKM-u Browning M2, UKM-u PK oraz UKM-u M240). Dla waszego bezpieczeństwa i komfortu teren gry będzie stale kontrolowany przez nasz zespół sędziowski by nie dochodziło do nadużyć oraz oszustw. W przerwie imprezy zaplanowaliśmy darmowy poczęstunek z rusztu dla wszystkich graczy.

Miejsce i czas

Czas: 09:00 - 15:00

Data: 13.05.2017

Miejsce: Stadnina Koni Runowo (54°28'30.8"N 17°33'28.0"E wg Google Maps)

Rejestracja uczestników i koszt imprezy

przedsprzedaż

  • 40 zł do 13 kwietnia
  • 50 zł do 30 kwietnia
  • 70 złod 30 kwietnia zakup wejściówki możliwy jedynie w dniu imprezy

Rejestracja uczestników poprzez e-mail: biuro@stadninarunowo.pl wg wzoru:

Temat: Runowo w ogniu!
Imię i nazwisko:
Wiek:
Obecna drużyna ASG/ gracz niezrzeszony:
Czy mogę zasilić HQ element: (tak/nie)
Komentarz dodatkowy (nieobowiązkowy):

Po wykonaniu rejestracji przekazujemy dane do płatności, regulamin wydarzenia oraz zgodę dla osób niepełnoletnich.

 

Nie czekaj! Zarejestruj się już dziś!

Plan wydarzenia

07:00 OTWARCIE BRAMY

07:00 - 09:00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW I WERYFIKACJA PRĘDKOŚCI WYLOTOWYCH REPLIK

09:00 ZBIÓRKA

09:00 - 09:30 ODPRAWA

09:30 - 10:00 RELOKACJA UCZESTNIKÓW NA MIEJSCE ROZGRYWKI

10:00 - 12:00 I ROZGRYWKA

12:00 - 14:00 II ROZGRYWKA

14:30 - ... PIKNIK

Opis rozgrywki:

Gracze podzieleni na dwie drużyny (obrońców i atakujących). Celem drużyny atakującej jest zdobycie każdego posterunku przeciwnej drużyny (zdobycie posterunku odbywa się poprzez zmianę flagi na swoją barwę). Celem obrońców jest obronienie posterunków przed przejęciem.

Posterunki:

1. posterunek bez umocnień;

2a. posterunki z umocnieniami ziemnymi;

2b. posterunki z umocnieniami ziemnymi;

2c. posterunki z umocnieniami ziemnymi;

3. posterunek w części zurbanizowanej;

Zasady rozgrywki

Zasady bezpieczeństwa

Do rozgrywki dopuszczone są osoby pełnoletnie oraz osoby powyżej 15 roku życia za zgodą pisemną wszystkich opiekunów prawnych i pisemną deklaracją akceptacji regulaminu oraz powyżej 14 roku życia z pełnoletnim opiekunem (np. inny pełnoletni gracz) wyznaczonym i zadeklarowanym pisemnie przez rodziców.

Każdy uczestnik zobowiązany jest do stałego noszenia ochronników wzorku. Organizator sugeruje noszenie ochraniaczy na twarz, głowę oraz inne wrażliwe części ciała. Ochrona zapewniana jest przez uczestników we własnym zakresie, organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki związane z nienależytą ochroną oraz niewłaściwym jej stosowaniem. Zalecamy zakup ubezpieczenia dla uczestników imprezy (ubezpieczenie leży w gestii uczestnika).

Uczestnikom zabrania się oddawania strzałów do osób postronnych oraz do osób organizujących wydarzenie. Każdorazowe otworzenie ognia powinno być świadomą decyzją gracza, w kierunku nie zagrażającym osobom postronnym, sędziom, organizatorom oraz zwierzętom. Zakazuje się otwieranie ognia w przypadku złej widoczności lub braku widoczności toru lotu kulki (na przykład strzelanie zza zasłony poprzez uniesienie lub wystawienie repliki).

W trakcie rozgrywki dopuszcza się używanie replik poszczególnych klas o mocy nie przekraczającej:

  • 350 FPS - repliki do walki na małym dystansie (wewnątrz budynków, umocnień oraz na dystansie mniejszym niż 15 metrów) - zezwala się na strzelanie jedynie ogniem pojedynczym;
  • 450 FPS - repliki szturmowe mogące strzelać ogniem ciągłym;
  • 500 FPS - repliki wsparcia mogące strzelać ogniem ciągłym oraz repliki samopowtarzalne wyborowe mogące strzelać jedynie ogniem pojedynczym;
  • 600 FPS - repliki powtarzalne wyborowe mogące strzelać jedynie ogniem pojedynczym i wymagające każdorazowo przeładowania.

Repliki zostaną poddane oznaczeniom informującym o dopuszczalnych prędkościach wylotowych danej repliki. Prędkości wylotowe zostały podane w stopach na sekundę (FPS). Weryfikacja replik zostanie przeprowadzona na urządzeniach dostarczonych przez organizatora.

Organizator zastrzega sobie możliwość klasyfikacji replik.

Zasady trafień

Każdy rodzaj trafienia w gracza, jego replikę lub część wyposażenia również kulką odbitą od przeszkody lub defragmentującą częścią granatu airsoftowego uznajemy za skuteczny. Po otrzymaniu trafienia gracz zobowiązany jest do zaprzestania komunikacji oraz poruszania się, nałożenia odblaskowej kamizelki BHP (pomarańczowej, żółtej lub zielonej). Jeśli gracz nie chce być ostrzeliwany w czasie pomiędzy otrzymaniem trafienia a założeniem kamizelki może zasygnalizować wyłączenie z gry za pomocą okrzyku i/lub uniesieniem ręki powyżej głowy. W takim wypadku ponowne ostrzeliwanie gracza jest zabronione. Jeśli jest to pierwsze trafienie gracza, może zostać on opatrzony przez innego gracza o funkcji "medyka". W takim wypadku o swoim położeniu gracz może komunikować się okrzykiem "medyk". Jeśli jest to kolejne trafienie - gracz zobowiązany jest do udania się na "respawn" gdzie następuje powrót do gry po upływie określonego czasu oraz odnowienie możliwości ponownego trafienia. Osoba udająca się na "respawn" jest zobowiązana do noszenia odblaskowej kamizelki BHP oraz zaprzestania rozmów (również poprzez łączność zdalną) na temat rozgrywki z innymi aktywnymi graczami.

Zasady opatrywania

Opatrywać osoby po otrzymaniu trafienia mogą jedynie "medycy". Opatrywanie rany musi odbyć się w miejscu trafienia. Wyjątkiem jest sytuacja, w której opatrunek mógłby źle wpłynąć na bezpieczeństwo gracza (np.: w sytuacji otrzymania trafienia w okolice twarzy) opatrunek może być przeniesiony na inne miejsce nie wpływające na bezpieczeństwo gracza. Każdy "medyk" może przenosić maksymalnie określoną ilość opatrunków. Opatrunki można uzupełniać jedynie w miejscach dozwolonych.

Pirotechnika

Do rozgrywki dopuszczona jest jedynie atestowana pirotechnika, która musi zostać pokazana organizatorowi podczas rejestracji w dniu imprezy.

HQ element

Przed rozgrywką na etapie rejestracji internetowej zostaną wytypowane dla każdej ze stron 3 osoby zwolnione z opłat uczestnictwa w imprezie. Ich zadaniem jest zorganizowanie łączności, struktury pododdziałów oraz zaplanowanie rozgrywki. Organizator zastrzega sobie prawo do wytypowania osób spośród chętnych. W przypadku braku chętnych osoby te zostaną wytypowane losowo.

Dodatkowe informacje

Podczas rozgrywki każdy uczestnik będzie miał prawo do skorzystania z darmowego poczęstunku z rusztu. Istnieje możliwość płatnego powiększenia poczęstunku.

Możliwość wykupienia noclegu przed rozgrywką (należy zapytać przy rejestracji internetowej).

Możliwość wypożyczenia wyposażenia ochronnego i replik airsoftowych (należy zapytać przy rejestracji internetowej).

Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy.

Minimalna ilość uczestników: 60

Maksymalna ilość uczestników: 100

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *