OBÓZ REGULARNY

Intensywny obóz militarny dla młodzieży. Szkolenia, warsztaty, symulacje militarne i sparingi wypełniają w pełni dwutygodniowy turnus ASG.

Militarny obóz dla młodzieży 2023

Nasz obóz kierowany jest do osób w wieku 14 – 18 lat (osoby starsze prosimy o kontakt) lubiących aktywny wypoczynek oraz posiadających dobrą kondycję psychofizyczną. Naszym celem jest przygotowanie młodzieży do bardziej złożonych scenariuszy (m.in. typu MilSim) oraz przygotowanie do prowadzenia własnych drużyn airsoftowych i konfrontacji z przeciwnymi drużynami. Staramy się, by program obozu ASG był jak najbardziej intensywny i zawierał tylko potrzebne, treściwe i praktyczne szkolenia. Kadra posiada ogrom zweryfikowanego w środowisku airsoftowym doświadczenia i jest znana z przystępnego podejścia do młodzieży. Nasze obozy militarne znane są z wysokich standardów bezpieczeństwa, które owocują bardzo małą liczbą kontuzji podczas zajęć. 

Zapewniamy:

Cena z własną repliką

Wraz z repliką należy zabrać wszystko co jest potrzebne do jej działania (kulki bio, baterie, magazynki)

Cena z wypożyczeniem replik obozowych

Sprawdź nasz arsenał!

Terminy turnusów
Turnus I 25.06.2023 - 08.07.2023 (14 dni)
Turnus II 09.07.2023 - 22.07.2023 (14 dni)
Turnus III 23.07.2023 - 05.08.2023 (14 dni)
Turnus IV 06.08.2023 - 19.08.2023 (14 dni)

Ilość aktualnie wolnych miejsc:

Turnus I
Wolne miejsca 70%
Turnus II
Wolne miejsca 90%
Turnus III
Wolne miejsca 100%
Turnus IV
Wolne miejsca 100%

Etap szkoleniowy

Wprowadzenie

Zajęcia na obozie militarnym rozpoczynamy od zapoznania się z regulaminem ośrodka, poligonu oraz pola walki. Następnie odbywa się szkolenie BHP i pierwszej pomocy oraz nauka bezpiecznego posługiwania się używanym wyposażeniem. W części wprowadzającej uczestnicy kolonii wojskowych poznają także psychologię pola walki oraz i zasady jakie panują podczas zajęć taktycznych.

Nauka

Szkolenia z działań patrolowych, szturmowych, defensywnych, rozpoznawczych, organizacji zasadzek, punktów obserwacyjnych, baz i wiele innych.

Nawigacja

Ćwiczenia z nawigacji taktycznej, używanie mapy, kompasu oraz nawigacji satelitarnej. Koordynowanie działań w układzie UTM.

Komunikacja

Nauka łączności radiowej i obsługi radiostacji oraz komunikacji niewerbalnej za pomocą znaków ręcznych i innych niestandardowych sposobów komunikacji. 

Strzelectwo dynamiczne

Praca nad technikami strzeleckimi, celnością i skróceniem czasu reakcji. Nauka strzelania w improwizowanych postawach strzeleckich.

CQB

Przygotowanie do walki na krótkich dystansach, w ograniczonej przestrzeni, w budynkach i terenie zabudowanym. Elementy działań antyterrorystycznych.

Walka w nocy

Walka w warunkach ograniczonego oświetlenia, techniki i taktyki prowadzenia walki w takich warunkach. Nauka obsługi i zastosowania noktowizji (1+ i 3 generacja) oraz termowizji.

Umiejętności indywidualne

Postawy strzeleckie, techniczne aspekty strzelectwa, ergonomia, odpowiedni dobór wyposażenia i jego konfiguracja, poruszanie się po polu walki, efektywne używanie osłon, pokonywanie przeszkód.

Small Unit Tactics

Taktyki małych zespołów bojowych. Battledrill'e na poziomie sekcji, drużyny oraz plutonu. Używanie podstawowych formacji, reakcje na kontakt, techniki patrolowe.

Warsztaty survivalowe

Nauka przetrwania w strefie klimatów umiarkowanych. Rozpalanie ognia w trudnych warunkach, budowanie schronienia, konstruowanie filtrów wody.

Zakończenie etapu szkoleniowego

Na koniec etapu szkoleniowego każdy uczestnik naszego obozu weźmie udział w sprawdzianie kwalifikującym go na kurs doszkalający do wybranej funkcji w plutonie: dowódcy plutonu / drużyny / sekcji,  strzelca wyborowego, radiooperatora, airsoftowego ratownika taktycznego, operatora karabinu maszynowego lub strzelca.

Etap milsimowy

W trakcie drugiego tygodnia obozu realizowane są symulacje militarne (potocznie milsimy), w trakcie których uczestnik stara się wczuć w rolę operatora sił zbrojnych w trakcie działań bojowych. Podczas tego tygodnia:

previous arrow
next arrow
Slider

Arsenał

Podczas naszych obozów uczestnicy, którzy wykupili dostęp do naszej zbrojowni (dodatkowe 400 PLN) będą mogli korzystać z wymienionych poniżej replik. Należy mieć na uwadze, że wybór repliki będzie zależeć od pełnionej funkcji podczas tygodnia milsimowego lub od typu szkolenia. Część z naszych replik została zmodyfikowana przez HPAirsoft.eu.

Ograniczenia mocy replik

Limity energii kulki na kulkach o docelowej wadze i docelowo ustawionym HU. Te ograniczenia obowiązują każdego obozowicza przez cały czas trwania obozu. Moc każdej repliki zostanie zmierzona na początku turnusu za pomocą chronografu, dlatego należy przystosować swoją replikę do zasad panujących na naszych obozach. Pomiarów dokonujemy w joule’ach na docelowych kulkach użytkownika.

Repliki CQB : ≤  1,14 J (350 FPS/0,20g)

Repliki szturmowe: ≤ 1,88 J (450 FPS/0,20g)

Repliki wsparcia: ≤ 2,32 J (500 FPS/0,20g)

Repliki samopowtarzalne (DMR): ≤ 2,32 J (500 FPS/0,20g)

Repliki powtarzalne (wymagająca każdorazowo przeładowania): ≤ 2,81 J (550 FPS/0,20g)

Co zabrać?

Dla ułatwienia pakowania się na nasz obóz, sporządziliśmy poniżej dwie listy. Pierwsza zawiera rzeczy, które uważamy za niezbędne na obozie. Druga – przedmioty, które ułatwią branie udziału w zajęciach. Dodatkowo, rozwinęliśmy ten temat w osobnym artykule, do przeczytania którego gorąco zachęcamy.

previous arrow
next arrow
Slider

Informacje organizacyjne

Zakwaterowanie i wyżywienie

Zakwaterowanie obozu odbędzie się w 10 osobowych namiotach wojskowych, z maksymalną ilością 5 lokatorów. Wyżywienie stanowią 3 pełne posiłki. Podajemy dwudaniowe, domowe obiady oraz śniadania i kolacje w postaci bogatych, szwedzkich bufetów. Nasza kuchnia jest bardzo dobrze oceniana przez uczestników. Dostępna jest opcja wegetariańska, o chęci z jej skorzystania należy poinformować przy zgłoszeniu.

Dojazd i pomoc w transporcie

Nasz ośrodek zlokalizowany jest 15 km na zachód od Lęborka oraz 30 km na wschód od Słupska około 1 km od drogi krajowej numer 6. Pomagamy w odbiorze i odprawieniu (za pisemną zgodą opiekunów) uczestników z komunikacji zbiorowej w Lęborku lub Potęgowie (PKP i prywatni przewoźnicy). Aby poinformować nas o konieczności pomocy w transporcie, należy skorzystać z tego formularza

Dzień rozpoczęcia i zakończenia obozu

Rejestracja uczestników odbywa się pierwszego dnia obozu (wg terminów) w godzinach 14:00 – 19:00. Koniec obozu i odbiór uczestników możliwy jest ostatniego dnia (wg terminów) od godziny 10:00 do godziny 15:00.

Regulaminy

Dane organizatora oraz informacje dotyczące m. in. wykonania usługi, płatności, obowiązków klienta i organizatora, rezygnacji, reklamacji znajdują się w warunkach uczestnictwa: odnośnik.

Regulaminy obowiązujące w trakcie trwania obozu: odnośnik.

Filmy z poprzednich edycji

Shopping Basket