Jest to obóz ASG przygotowany specjalnie dla osób w wieku 12 – 18 lat lubiących kreatywny i aktywny wypoczynek. Ta specyficzna kolonia militarna jest nasycona najpopularniejszymi scenariuszami airsoftowymi, LARP’ami i szkoleniami nastawionymi głównie na dynamiczne rozgrywki ASG i speedsoft oraz współpracę w drużynie. W trakcie obozu realizujemy również 3 dniowy Milsim z elementami LARP oraz pojazdami militarnymi.
Zapewniamy:
Terminy turnusów | |
---|---|
Turnus I | 25.06.2023 - 08.07.2023 (14 dni) |
Turnus II | 09.07.2023 - 22.07.2023 (14 dni) |
Turnus III | 23.07.2023 - 05.08.2023 (14 dni) |
Turnus IV | 06.08.2023 - 19.08.2023 (14 dni) |
Zajęcia na obozie Airsoft Fun Camp zaczynamy od szkolenia BHP wyjaśniającego regulaminy, prawidłowe zachowania w trakcie rozgrywek ASG oraz ćwicząc pierwszą pomoc.
Nauka obsługi wyposażenia, osobisty trening strzelecki, personalizacja repliki oraz dołączanie dodatków do replik. Warsztat malowania replik. Nauka podstawowych czynności serwisowych (wymiana gumki hop-up, rozebranie i złożenie gearbox'a i inne).
Szybka rozgrywka turniejowa podczas której uczestnicy sami budują osłony i zasłony z dostępnych materiałów na swojej części pola. Kreatywna konfrontacja w której liczą się nie tylko umiejętności strzeleckie, ale również współpraca i taktyka.
Przygotowanie do walki na krótkich dystansach, w ograniczonej przestrzeni, w budynkach i terenie zabudowanym oraz taktyki walki w tych warunkach.
Dynamiczny turniej strzelecki na specjalnie przygotowanym torze. Oceniany pod kątem bezpieczeństwa, celności oraz szybkości sprawdzian umiejętności strzeleckich.
Podstawy działań w zespole w terenie leśnym. Techniki patrolowe, podstawowe small unit tactics w operacjach ofensywnych i defensywnych.
Najbardziej grywalne i popularne scenariusze: rozgrywka w trybie battle royale i "kolos", zamach bombowy z CS'a, trouble in terrorist town ("mafia") i inne.
Szkolenie z terenoznawstwa i nawigacji z kompasem i mapą a także zapoznanie się z systemem UTM. Praktyczne warsztaty w terenie.
Ćwiczenia strzeleckie w ruchu. Praca nad zwiększeniem wydajności strzeleckiej - celności, niezawodności, bezpieczeństwa oraz szybkości.
Rozgrywki ASG tylko z replikami sprężynowymi (strzelby i repliki powtarzalne) i pistoletami.
Czterodniowy milsim z elementami LARP, w trakcie którego toczymy ciągłą rozgrywkę z przerwami na posiłki i wypoczynek. W trakcie LARPu możemy wcielić się w przemytnika kontrabandy, bojownika ruchu anarcho-kapitalistycznego lub członka kartelu gdzieś w fikcyjnym świecie Ameryki Łacińskiej. Pokonaj wroga nie tylko siłą, ale i sprytem. Handluj bronią i zbieraj informację o wrogu. Zbieraj środki i zaopatrzenie do walki. Połącz siły regionalnych stronnictw i bojówek by zdominować pole bitwy i zaplanować sukces! Walka na specjalnie przygotowanym terenie z budynkami i umocnieniami, również z użyciem pojazdów. Kulminacją etapu milsimowego jest prawie całodobowa misja MILSIM z taktycznym nocowaniem i racją MRE jako prowiant.
Przemytnicy i producenci cukru - to miejscowi rolnicy i rzemieślnicy, którzy po zmianie prawa w Runovos przeszli do podziemnej działalności. Ubierają się jak zwykli rolnicy i mieszkańcy prowincji. Nie noszą militarnych ubrań oraz oporządzenia by nie przyciągać wzroku policji antycukrowej oraz wojska. Zasobniki przystosowują sobie z cywilnych toreb i plecaków. Bojownicy - to mało dofinansowany i spontaniczny ruch oporu przeciwko nowej polityce rządu Runovos. Ich ubiór to często niekompletne lub nieujednolicone mundury wojskowe. Wyposażeni są w wojskowe oraz cywilne zasobniki taktyczne i kamizelki. Ich uzbrojenie to przeważnie broń starszego typu bez nowoczesnych modyfikacji i dodatków. Ponadto warto przygotować stylizacje członków kartelu. To mocno dofinansowana grupa przestępcza. Uzbrojeni są w nowoczesne modele broni, posiadają często podobny styl doboru wyposażenia w obrębie oddziału czy całej komórki kartelu. Niektórzy przypominają do złudzenia prywatnych żołnierzy do wynajęcia (PMC).
Zachęcamy do wzbogacenia stylizacji LARP o własne pomysły oraz cechy charakterystyczne postaci w oparciu o własną kreatywność. Ważne jest, by były one możliwe do zaimplementowania do wykreowanego świata rozgrywki.
Podczas naszych obozów uczestnicy, którzy wykupili dostęp do naszej zbrojowni (dodatkowe 400 PLN) będą mogli korzystać z wymienionych poniżej replik. Należy mieć na uwadze, że wybór repliki będzie zależeć od pełnionej funkcji podczas tygodnia milsimowego lub od typu szkolenia. Część z naszych replik została zmodyfikowana przez HPAirsoft.eu.
Limity energii kulki na kulkach o docelowej wadze i docelowo ustawionym HU. Te ograniczenia obowiązują każdego obozowicza przez cały czas trwania obozu. Moc każdej repliki zostanie zmierzona na początku turnusu za pomocą chronografu, dlatego należy przystosować swoją replikę do zasad panujących na naszych obozach. Pomiarów dokonujemy w joule’ach na docelowych kulkach użytkownika.
Repliki CQB : ≤ 1,14 J (350 FPS/0,20g)
Repliki szturmowe: ≤ 1,88 J (450 FPS/0,20g)
Repliki wsparcia: ≤ 2,32 J (500 FPS/0,20g)
Repliki samopowtarzalne (DMR): ≤ 2,32 J (500 FPS/0,20g)
Repliki powtarzalne (wymagająca każdorazowo przeładowania): ≤ 2,81 J (550 FPS/0,20g)
Dla ułatwienia pakowania się na nasz obóz, sporządziliśmy poniżej dwie listy. Pierwsza zawiera rzeczy, które uważamy za niezbędne na obozie. Druga – przedmioty, które ułatwią branie udziału w zajęciach. Dodatkowo, rozwinęliśmy ten temat w osobnym artykule, do przeczytania którego gorąco zachęcamy.
Zakwaterowanie obozu odbędzie się w 10 osobowych namiotach wojskowych, z maksymalną ilością 5 lokatorów. Wyżywienie stanowią 3 pełne posiłki. Podajemy dwudaniowe, domowe obiady oraz śniadania i kolacje w postaci bogatych, szwedzkich bufetów. Nasza kuchnia jest bardzo dobrze oceniana przez uczestników. Dostępna jest opcja wegetariańska, o chęci z jej skorzystania należy poinformować przy zgłoszeniu.
Nasz ośrodek zlokalizowany jest 15 km na zachód od Lęborka oraz 30 km na wschód od Słupska około 1 km od drogi krajowej numer 6. Pomagamy w odbiorze i odprawieniu (za pisemną zgodą opiekunów) uczestników z komunikacji zbiorowej w Lęborku lub Potęgowie (PKP i prywatni przewoźnicy). Aby poinformować nas o konieczności pomocy w transporcie, należy skorzystać z tego formularza.
Uwaga: dodanie terminu przyjazdu lub wyjazdu możliwe jest tylko do 7 dni przed rozpoczęciem danego turnusu!
Rejestracja uczestników odbywa się pierwszego dnia obozu (wg terminów) w godzinach 14:00 – 19:00. Koniec obozu i odbiór uczestników możliwy jest ostatniego dnia (wg terminów) od godziny 10:00 do godziny 15:00.
Dane organizatora oraz informacje dotyczące m. in. wykonania usługi, płatności, obowiązków klienta i organizatora, rezygnacji, reklamacji znajdują się w warunkach uczestnictwa: odnośnik.
Regulaminy obowiązujące w trakcie trwania obozu: odnośnik.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.