
Guerilla Lands
Intensywny obóz militarny dla młodzieży. Szkolenia, warsztaty, symulacje militarne, LARP i sparingi wypełniają w pełni dwutygodniowy turnus ASG.
Militarny obóz dla młodzieży 2025
Guerilla Lands to połączenie dekady doświadczeń, profesjonalnych i intensywnych warsztatów taktycznych oraz najbardziej popularnych i skomplikowanych rozgrywek airsoftowych w najwyższych standardach bezpieczeństwa. Nasz nowy obóz ASG jest podzielony na dwie tygodniowe części. Pierwszy tydzień ma na celu rozwinąć najbardziej potrzebne umiejętności na airsoftowym polu walki. Drugi to rozbudowana rozgrywka LARP w fikcyjnym świecie Runovos.
Własna replika
3300zł
Wraz z własną repliką należy zabrać kulki BIO, baterie, magazynki itd.
- Mundur w kolorze olive (spodnie, bluza, kapelusz)
- Hełm (repliki MICH 2000 lub OPS CORE).
- Atestowane ochronniki słuchu oraz siatkowe maski na twarz
- Wyposażenie specjalistyczne i drużynowe
Arsenał podstawowy
3600zł
- Pakiet zawiera w sobie elementy tańszego wariantu
- Replika G36c z magazynkami i baterią
- Kulki BIO 0.23 - 0.28g
Arsenał premium
4000zł
- Pakiet zawiera w sobie elementy tańszego wariantu
- Możliwość wcześniejszej rezerwacji wybranej repliki premium (lista dostępnych replik znajduje się poniżej)
Terminy turnusów |
---|
Turnus I | 29.06 - 12.07 (14 dni) | Wolne miejsca |
Turnus II | 13.07 - 26.07 (14 dni) | Wolne miejsca |
Turnus III | 27.07 - 09.08 (14 dni) | Wolne miejsca |
Turnus IV | 10.08 - 23.08 (14 dni) | Wolne miejsca |
Pierwszy tydzień
- Bezpieczeństwo na zajęciach i w trakcie rozgrywek
- Strzelectwo dynamiczne
- Walka w budynkach i na bliskim dystansie (CQB)
- Nauka zakładania obozu, bushcraft i survival z noclegiem w lesie
- Ćwiczenie walki z użyciem pojazdów terenowych
- Organizacja i wykonanie zasadzki
- Small unit tactics drużyny lekkiej piechoty
- Kamuflaż i przenikanie lub najbardziej popularne gry na naszym poligonie
- Nauka organizacji i wykonywania patroli lub speedsoft
- Nawigacja taktyczna lub zajęcia rekreacyjne







Drugi tydzień
Drugi tydzień to rozbudowana gra terenowa nasycona LARP’em oraz Mil-Sim’em. Uczestnicy wcielą się w mieszkańców ogarniętego wojną domową fikcyjnego państwa Runovos, gdzie będą walczyć o przetrwanie i lepszą przyszłość. Gra będzie stopniowo ewoluować z rozgrywki przygodowej i szpiegowskiej w grę sztabową i taktyczną.
Finałem obozu militarnego będzie niemal całodobowa rozgrywka na nowym, rozległym terenie. Uczestnicy zmierzą się z wymagającą misją Long-Range Reconnaissance Patrol, podczas której będą wykonywać zlecane zadania, bronić umocnionych pozycji czy pokonywać długie dystanse w trudnym terenie, jednocześnie przenosząc ze sobą cały swój ekwipunek. Dodatkowo, każdy uczestnik otrzyma amerykańską rację żywnościową MRE.












Arsenał
Lista dostępnych replik wkrótce
- Repliki karabinów szturmowych:
- AR15 - różne wersje (G&G, Classic Army, ICS)
- G36c (CYMA)
- AK, AKMS, AKM, AK-74, AIMS, AK-105 (LCT, E&L, CYMA)
- G3 (LCT)
- Repliki karabinów wyborowych:
- M14 SOCOM i EBR (G&G)
- Remington 700 (Vsr-10 Tokyo Marui)
- Repliki karabinów wsparcia (zmodyfikowane na zasilanie HPA):
- M249 (Classic Army)
- M240 (Matrix)
- PKM (A&K)
- CKM M2 Browning (custom)
- MG36 - AEG (JG)
- Inne:
- Glock 17 (KWA)
- Beretta M9 (Tokyo Marui, WE)
- MP5 (Cyma)
- Mossberg 500 (AGM)
- MP7 (Tokyo Marui)
- rewolwer Dan Wesson (ASGDK)
- Granatniki (strzelające granatami TGI):
- AT4 (Deep Fire)
- M72 LAW (Deep Fire)
- Carl Gustav (Ivan Technology)
Ograniczenia mocy replik
Repliki CQB : ≤ 1,14 J (350 FPS/0,20g)
Repliki szturmowe: ≤ 1,88 J (450 FPS/0,20g)
Repliki wsparcia: ≤ 2,32 J (500 FPS/0,20g)
Repliki samopowtarzalne (DMR): ≤ 2,32 J (500 FPS/0,20g)
Repliki powtarzalne (wymagająca każdorazowo przeładowania): ≤ 2,81 J (550 FPS/0,20g)
Co zabrać?
- Wyposażenie obowiązkowe:
- stylizacja LARP;
- sprawdzone buty terenowe (oddychające, wodoodporne, rozchodzone, w stonowanych kolorach);
- atestowane okulary ochronne do ASG (okulary zostaną sprawdzone);
- strój i obuwie sportowe;
- kurtka. poncho lub kombinezon przeciwdeszczowy w kolorach maskujących;
- rękawiczki taktyczne;
- preparat na komary i kleszcze;
- śpiwór;
- plecak w stonowanych kolorach o pojemności 15-30 litrów;
- legitymację lub inny dokument tożsamości;
- zestaw do higieny osobistej i ręcznik;
- kulki biodegradowalne (w przypadku osób nie korzystających z naszego arsenału);
- latarka lub znacznik z czerwonym światłem (może być wykonany w sposób improwizowany np. poprzez zaklejenie latarki czerwoną taśmą).
- Wyposażenie dodatkowe:
- karimata;
- duże ilości dobrej jakości skarpet i koszulek w stonowanych kolorach, bielizna termoaktywna;
- czołówka z czerwonym światłem oraz latarka taktyczna;
- krem z filtrem UV;
- igłę i nici;
- notatnik i ołówek;
- prosimy o zabranie butelek wielorazowego użytku na wodę oraz nie zabieranie napojów w plastikowych opakowaniach (uczestnicy mogą pobrać manierkę z obozowego wyposażenia; woda w naszych wodociągach jest smaczna i przebadana przez Państwową Inspekcję Sanitarną).






Informacje organizacyjne
Zakwaterowanie i wyżywienie
Zakwaterowanie obozu odbędzie się w 10 osobowych namiotach wojskowych, z maksymalną ilością 4 lokatorów. Wyżywienie stanowią 3 pełne posiłki. Podajemy dwudaniowe, domowe obiady oraz śniadania i kolacje w postaci bogatych, szwedzkich bufetów. Nasza kuchnia jest bardzo dobrze oceniana przez uczestników. Dodatkowo możliwe jest wykupienie diety wegetariańskiej (150 zł) lub bezglutenowej (300 zł).
Dojazd i pomoc w transporcie
Nasz ośrodek zlokalizowany jest 15 km na zachód od Lęborka oraz 30 km na wschód od Słupska około 1 km od drogi krajowej numer 6. Pomagamy w odbiorze i odprawieniu (za pisemną zgodą opiekunów) uczestników z komunikacji zbiorowej w Lęborku lub Potęgowie (PKP i prywatni przewoźnicy). Aby poinformować nas o konieczności pomocy w transporcie, należy skorzystać z tego formularza.
Uwaga: dodanie terminu przyjazdu lub wyjazdu możliwe jest tylko do 7 dni przed rozpoczęciem danego turnusu!
Dzień rozpoczęcia i zakończenia obozu
Rejestracja uczestników odbywa się pierwszego dnia obozu (wg terminów) w godzinach 14:00 – 19:00. Koniec obozu i odbiór uczestników możliwy jest ostatniego dnia turnusu (według terminów) od godziny 10:00 do godziny 15:00.
Regulaminy
Dane organizatora oraz informacje dotyczące m. in. wykonania usługi, płatności, obowiązków klienta i organizatora, rezygnacji, reklamacji znajdują się w warunkach uczestnictwa: odnośnik.
Regulaminy obowiązujące w trakcie trwania obozu: odnośnik.